niedziela, 12 lutego 2012

Walentynkowa niespodzianka

Co wraz z dziećmi można przygotować w prezencie dla Taty? A może by tak ozdobić taką girlandę z serc? Ponieważ jest ona bardzo długa (ma aż 2, 5 m!) sprawdzi się świetnie nawet jeśli mamy kilkoro pomocników chętnych do zabawy ;-)
Aby słowo stało się ciałem, dodatkowo potrzebować będziemy podkład biały Perfetto, farbę akrylową Vivace, wybrane papiery Decopatch oraz klej Decopatch.


Czas zabrać się do pracy! Serca malujemy farbą podkładową, wycinamy wybrane motywy z papieru, przyklejamy i ozdabiamy dodatkowymi elementami (u nas były to motylki). Przy okazji można sprawdzić jak duże posiadamy pokłady cierpliwości, bo dzieci oczywiście będą chciały robić po swojemu :))) Zwłaszcza te najmłodsze :) (hmm... a może by tak im pozwolić? Ciekawe co by wyszło... ;-) )


A tak prezentuje się gotowa girlanda z serc wraz z dumną współwykonawczynią! ;-)A Wy jakie przygotowujecie niespodzianki na Walentynki?



Użyte produkty:




5 komentarzy:

  1. Idź na żywioł, jestem ciekawa jak wyglądałaby girlanda, gdybyś pozwoliła zrobić zupełnie samodzielnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Kochane stonogi zapraszam na CANDY ;) http://mysweetie-shop.blogspot.com/2012/02/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę cierpliwości :)
    efekt zadziwiający...pomocnik taaaki duży....ehh za szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. z reguły jestem na nie ale z uwagi na małą craftującą gwiazdę jestem na tak:)
    M

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)