czwartek, 2 kwietnia 2015

W męskim garażu.


Temu pudełku sesję zdjęciową musiałam zorganizować w garażu - bo takie właśnie jest jego przeznaczenie. Powstało z inspiracji świetny papierem firmy Stamperia ze starymi automobilowymi motywami. Projektując skrzynkę wybrałam kolory wynikające z motywu papieru - żółty i czarny. Długo się zastanawiałam jakimi detalami uzupełnić całość - w końcu wybrałam znalezione w internecie motywy starych ogłoszeń samochodowych naniesione metodą transferu. 



Pudełko jest mocno postarzone, poprzecierane najprostszą metodą - czarny kolor pod spód, żółty na wierzch i przecieramy papierem ściernym. Mała rada - robiąc to pamiętajcie, aby nie zamalowywać zbyt dokładnie koloru pod spodem; tam gdzie mają być przetarcia kolor wierzchni nałóżcie niezbyt starannie - przecieranie papierem będzie dużo łatwiejsze i szybko otrzymacie pożądany efekt :)



Jeżeli stoicie przed dylematem co zrobić w prezencie mężczyźnie, może właśnie pudełko z takimi motywami się mu spodoba?
Pozdrawiam Was serdecznie Mirella z Retro Drobiazgów

http://retrodrobiazgi.blogspot.com/


materiały jakich użyłam:

Papier decoupage 50x70 cm [DFG431], My Garage     Farba akrylowa Daily ART, 007 Czarna, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 016 Cytrynowa, 100 ml     Klej do decoupage Daily ART, matowy, 120 ml      Lakier do decoupage matowy Daily ART, 300 ml     Medium do transferów, Americana Decor Image Transfer, 236 ml  

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Tak trudno coś zrobić dla faceta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, trudno, bo faceci nie fascynuję się durnostojkami; dla mnie sukces - bo mojemu 18 letniemu synowi autentyczne się spodobało (chociaż nie robiła tego z myślą o nim)

      Usuń
  2. Super!! Wygląda jak prawdziwe, stare pudełko, jakby wygrzebane z czeluści garażowych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "staroć" faktycznie, bo też dużo przeszło - trochę się nad nim poznęcałam :)

      Usuń
  3. Zachwycam się tym pudełkiem już kilka minut, patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ci moja droga - takie kilka minut czyjegoś "patrzenia" znaczy dla mnie wiele :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :)